Kaip pagerinti verslo rezultatus?

Kaip pagerinti verslo rezultatus?

Kaip pagerinti verslo našumą? Dauguma verslininkų užduoda sau tokį klausimą. Norėdami pagerinti našumą, turėsite suprasti dabartinius verslo rezultatus ir būsimą potencialą naudodami tokius įrankius ir išteklius, kaip nurodyta toliau.

SWOT analizė atskleidžia verslo silpnybes ir stipriąsias puses, taip pat grėsmes ir galimybes.

Lyginamoji analizė lygina jūsų verslo našumą su panašiomis įmonėmis. Rinkos tyrimai ir tendencijų analizė apžvelgia didelio masto verslo duomenis, kad sužinotų, kaip geriau aptarnauti savo klientus. Galiausiai konsultantas gali padėti jums sukurti naują verslo modelį, atsižvelgiant į tendencijas ir kitus duomenis.

Pagrindiniai aspektai

Norėdami pagerinti verslo rezultatus:

  • Apibrėžkite dabartį ir ateitį. Naudokite išorinius išteklius, kad sukurtumėte dabartinės organizacijos būsenos ir ateities vaizdą, susijusį su rinkos tendencijomis.
  • Pasirinkite keletą gerai apibrėžtų tikslų. Pirmenybę teikite nuo vieno iki penkių įvarčių.
  • Sukurkite planą. Išsamiai aprašykite laiką, kurį jis apima, veiksmus, atsakomybę, išteklius ir konkrečius rezultatus.
  • Įdarbinkite tinkamus žmones. Pritaikykite geriausius žmones prie pareigų.
  • Stebėkite veiklą ir rezultatus. Naudokite sistemą, kuri teikia grįžtamąjį ryšį ir prognozes pagal biudžetus ir terminus.

Pasirinkite keletą gerai apibrėžtų tikslų

Paprastai verslas, turintis daugiau nei penkis pagrindinius tikslus, negalės sutelkti pakankamai išteklių nė vienam iš jų, kad tai gerai įvykdytų. Kad jūsų verslas taptų efektyvesnis, pasirinkite tik tris ar penkis tikslus.

Padarykite juos konkrečius, išmatuojamus, pasiekiamus, aktualius (tobulindami savo verslą) ir priskirkite juos terminui. Galiausiai suskirstykite juos į prioritetus, nes efektyvu susikoncentruoti į vienus tikslus anksčiau nei kitus, o ne bandyti juos įgyvendinti vienu metu. Kai kurie yra skubesni, o kai kuriuos galima pasiekti tik turint metodinį ilgalaikį planą.

Sukurkite planą

Norėdami pereiti prie savo tikslų, turėsite sukurti planą, sudarytą iš šių elementų. Pirmiausia išsamiai išvardykite būtinus veiksmus ir užduotis. Tada nustatykite kiekvieno laiko trukmę su pradžios ir pabaigos datomis.

Tada išvardykite darbuotojus, atsakingus už kiekvienos užduoties atlikimą. Taip pat išvardykite visus reikalingus darbuotojus, atsargas ir kitus išteklius, įskaitant biudžetą. Galiausiai apibrėžkite norimą kiekvienos užduoties rezultatą ir tai, kaip jis bus matuojamas.

Įdarbinkite tinkamus žmones

Jūsų sėkmė priklausys nuo to, kad kiekvienoje užduotyje yra geriausi žmonės. Taip pat turėsite sukurti kultūrą, kuri palaikytų planui reikalingus žmones ir skatintų juos bendradarbiauti.

Žmogiškųjų išteklių skyrius turėtų ne tik pakankamai gerai pažinti savo darbuotojus, kad galėtų atlikti geriausias užduotis, bet ir samdyti žmones, kurie nuo pat pradžių tinka jūsų kultūrai. Taip pat turėtumėte samdyti personalą, kuris džiaugiasi galėdamas būti kuratorius; jei jie nori būti apmokyti pagerinti savo individualius rezultatus, jie bus geriau pasirengę pagerinti bendrus verslo rezultatus.

Stebėkite veiklą ir rezultatus

Galiausiai turėsite stebėti užduočių eigą ir rezultatus naudodami matavimo kriterijus, kuriuos apibrėžėte žingsnyje „Sukurti planą“. Kai kurios paprastos užduotys gali būti vertinamos kaip „baigtos“ arba „nebaigtos“.

Tačiau pagrindinius tikslus išmatuosite skaičiais, pavyzdžiui, pelno padidėjimu procentais. Taip pat galite padidinti našumą, nustatydami gaires kiekvieno tikslo link, kad padėtumėte darbuotojams sekti plano eigą. Turėdami šį konkretų atsiliepimą, galite ieškoti būdų, kaip padidinti verslo efektyvumą, paverčiant išteklius produkcija.

Apibendrinant

Tokia technologija kaip „Contourenterprise“ programinė įranga gali automatizuoti kai kurias iš šių užduočių bet kokioms konsultacijoms, profesionalioms paslaugoms ar kitai įmonei, kuri išrašo sąskaitas už projektinį darbą.

Jis gali rinkti našumo duomenis ir vizualiai parodyti pažangą siekiant tikslų. Ji gali numatyti tikslų įgyvendinimą, įtraukdama numatomus pardavimus iš jūsų CRM. Ir vadovai gali efektyviai priskirti darbuotoją prie užduoties, tiesiog įtraukdami jo vardą.

Šaltinis: contourenterprise.lt

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *